Thursday 27 January 2011

BIOZONE FOOD PURIFIER


HARINI NI NAK CERITA TENTANG BIOZONE FOOD PURIFIER.APA TU?ERM......INI ADALAH SEJENENIS PENAPIS MAKANAN.BUKAN AIR JER ADA PENAPIS TAU,MAKANAN PUN.ISTIMEWANYA BENDA NI SEBAB BUKAN SEKADAR MAKANAN JER TAPI SEMUA BENDA BOLEH DIAPLIKASIKAN SPT PERALATAN DAPUR,PETI SEJUK,KASUT DAN MCM2 LAGI LAH HEHEE.....

MEH NAK CITER DETAIL SIKIT


RASANYA MAKANAN YANG KITA MAKAN NI SELAMAT TAK?
SELALUNYA KALAU NAK KURUS KITA DIET KAN? TAPI BELUM TENTU KITA BOLEH TERHINDAR DARI PENYAKIT. SAYURAN,BUAH-BUAHAN YANG KITA MAKAN TU TIDAK SEBAIK YANG KITA TENGOK DAN HARAPKAN.AYAM DAN IKAN PUN SAMA......SEBENARNYA MAKANAN KITA SEKARANGNI MENGANDUNGI TERLALU BANYAK PEMBUNUH SENYAP SPT RACUN SERANGGA LARUT AIR DAN LARUT LEMAK DALAM BUAH-BUAHAN DAN SAYURAN;ANTIBIOTIK DAN BAKTERIA YG ADA DLM DAGING,AYAM,ITIK DAN JUGAK MAKANAN LAUT.

SEBAGAI CONTOH:

1)SAYURAN DAN BUAH-BUAHAN
kita tengok sayuran dan buah-buahan nampak segar jer tapi tahukah kita
sebenarnya ia mengandungi racun serangga larut air dan larut lemak



2)IKAN
Dalam ikan mengandungi pengawet mayat yg dipanggil formalin supaya
nampak segar dan tahan lama. Formalin ni sebenarnya digunakan untuk

pembersih kapal dan gudang serta juga pakaian.



3)AYAM
Perasan tak ayam sekarang gemuk2,isi banyak kalau nak dibandingkan dengan ayam kampung dan ayam zaman dulu2......erm,didalam kegemukan ayam itu ia telah disuntik ubat dan antibiotik bagi mengelakkan ayam itu sakit dan cepat membesar bagi juara.



SEBAGAI MENCARI JALAN PENYELESAIAN



KELUARKAN SEMUA RACUN-RACUN ITU SEBELUM KITA MAKAN
Kaedah-kaedah tradisional tidak dapt menjamin penyingkiran bahan-bahan pencemar daripada makanan. Buah-buahan dan sayur-sayuran yang direndam dalam larutan garam dapat menyingkirkan bakteria, tetapi ini akan menstabilkan bahan-bahan kimia dalam makanan dan menjadikan ia bahaya untuk dimakan. Dengan adanya BIOzone Food Purifier,kita tidak perlu lagi bimbang tentang racun serangga,bahan2 kimia,pewarna dan sebagainya.



MACAMANA NAK KELUARKAN SEMUA TU?
BIOzone Food Purifier menggunakan proses pengkhususannya iaitu menyatupadukan bahan perintang ozon bagi mengubah oksigen (o2) menjadi ozon(o3). Ozon akan kembali menjadi oksigen setelah menjalankan fungsi untuk menyingkirkan bahan2 pencemar.Tiup silikon bergred medikal akan menyalurkan ozon kedalam air dimana makanan akan direndam. Proses bubbling akan bermula untuk purifikasikan makanan dalam tempoh masa yang ditetapkan.
MAKA DENGAN ITU JOM LAH DAPATKAN SEUNIT UNTUK SETIAP RUMAH KERANA IANYA BEGITU BERMANFAAT DAN MENJAMIN KESIHATAN UNTUK SEISI RUMAH KITA.
BERMINAT?CALL SAYA 017-6043509



No comments:

Post a Comment